fråga micke

Pooltan Leia

Fråga från Ola från Lindesberg

Hej!
Funderar över om man klarar sig med 3mm PC i pooltaket om man bor i trakterna runt Örebro eller behöver man ha 4mm? Har du någon rekommendation?

Svar från Micke

Hej Ola,

Gullberg (marknadsledaren) har 3 mm i sina tak och vi har inte haft några problem.

Men vet inte om de alltid haft 3 mm eller om de minskat – men inget jag hört.
Man behöver sköta sitt tak och föra undan snö vartefter så det inte samlas för mycket.

Med Vänlig Hälsning

Mikael Asp-Tjällden

mail: info@poolmicke.se
webb: poolmicke.se
webb familjeföretag: tjallden.se