fråga micke

Isolering rör

Fråga från Susanna

Hej,
Jag undrar hur du tänker kring isolering av rör. Bör man isolera och isåfall med vad?
Vi har kopplat PEM slang 50 mm, den kommer att ligga ovan mark under trall.
Inlopp är ca 12 m från pump. Utloppet är ca 4,5 meter från pump.

Svar från Micke

Hej Susanna,

Det finns rörisolering som man kan klä PEM slangen med

Med Vänlig Hälsning

Mikael Asp-Tjällden

mail: info@poolmicke.se
webb: poolmicke.se
webb familjeföretag: tjallden.se