Fråga från Susanna
Hej,
Jag undrar hur du tänker kring isolering av rör. Bör man isolera och isåfall med vad?
Vi har kopplat PEM slang 50 mm, den kommer att ligga ovan mark under trall.
Inlopp är ca 12 m från pump. Utloppet är ca 4,5 meter från pump.
Svar från Micke
Hej Susanna,
Det finns rörisolering som man kan klä PEM slangen med
Med Vänlig Hälsning
Mikael Asp-Tjällden
mail: info@poolmicke.se
webb: poolmicke.se
webb familjeföretag: tjallden.se



Du vet väl att jag gärna hjälper dig med dina eventuella problem eller funderingar?